پرسش های متداول

من می خواهم خرید آنلاین داشته باشم اما هنوز به خرید اینترنتی اطمینان کافی ندارم ، چگونه می توان به فروشگاه پستی اعتماد کرد، لطفا مرا قانع کنید؟

پاسخ:

دارا بودن نماد اعتماد الکترونیکی به این کسب و کار رسمیت و اعتبار می‏‌بخشد. نماد اعتماد الکترونیکی توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت پس از بررسی فروشگاه اینترنتی و تطابق نحوه عملکرد آن با قوانین، اعطا می‏‌شود و کسب و کار اینترنتی دارای نماد به صورت مداوم تحت بررسی این سازمان قرار دارد. برای اطمینان بیشتر شما می‏‌توانید در صفحه اصلی وب سایت ما با کلیک روی نماد از جعلی نبودن آن اطمینان پیدا کنید. بنابراین با خیال آسوده سفارش خود را ثبت کنید و از خدمات منحصر به  فروشگاه پستی  استفاده کنید.

 


شماره تماس و آدرس شرکت چیست؟

پاسخ:

شماره های تماس و همچنین آدرس شرکت ما همان طور که روی صفحه ی اصلی سایت دیده میشود عبارت است از :

 

کرمانشاه، نرسیده به میدان آناهیتا، خیابان بهاران پلاک 63 کدپستی: 6714895169

تلفن ثابت: 08334278834

تلفن همراه: 09187278006

 


آیا برای خرید از فروشگاه پستی ، حتما باید در سایت عضو باشم؟

پاسخ:

خیر ، شما می توانید بدون عضویت در سایت سفارش خود را انجام دهید .

توجه داشته باشید با عضویت در فروشگاه پستی می‌توانید:

- سریع‌تر و ساده‌تر خرید کنید

- به سادگی سوابق خرید و فعالیت‌های خود را مدیریت کنید

- لیست علاقمندی‌های خود را بسازید و تغییرات آنها را دنبال کنید

- نقد، بررسی و نظرات خود را با دیگران به اشتراک گذارید

- در جریان فروش‌های ویژه و قیمت روز محصولات قرار گیرید


آیا محصولات فروشگاه پستی اصل هستند؟

پاسخ:

 امروزه خرید یک کالای اصل و با کیفیت یکی از دغدغه های اصلی  هموطنان ما است . ما به شما این اطمینان را می دهیم که مشخصات کلیه اجناس ما اعم از مشخصات فنی ،کشور سازنده و دیگر اطلاعات داده شده کاملا درست و صحیح می باشد و به هیچ عنوام برای کالایی بزرگ نمایی صورت نگرفته است چون بر این عقیده ایم که احترام به شعور مشتری اولین اصل تجارت می باشد.


اگر کالاهای شما اصل است چرا قیمت آن ها زیر قیمت فروشگاه های اینترنتی و فیزیکی کشور است ؟

پاسخ:

ما نکته سنجی شما را ارج می نهیم ، فروشگاه پستی با حذف واسطه های مرسوم در کشور کالا را به دست مشتریان خود می رساند لذا درصدی از قیمت کالا به همین دلیل کاهش می یاید. سیاست فروشگاه پستی ارائه قیمت رقابتی در بین سایر فروشگاه های کشور است .


آیا در تمام ساعات شبانه روز می‌توانم سفارش خود را ثبت کنم؟

پاسخ:

 شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید.


پس از این که سفارشم را ثبت کردم، چقدر طول می‌‏کشد که به دستم برسد؟

پاسخ:

زمان رسیدن سفارش به دست مشتری بر اساس فاکتورهایی مانند محل و نحوه تحویل متفاوت است. معمولا در شهر کرمانشاه کمتر از 24 ساعت و در شهرستان ها بستگی به فاصله آن شهر تا کرمانشاه دارد و سفارش های شما با پست سفارشی ارسال خواهد شد .


اگر کالای ارسال شده با آنچه سفارش داده‌‏ام و یا آنچه در سایت دیده ام مغایرت داشت، چه اقدامی باید انجام دهم؟

پاسخ:

 با خدمات پس از فروش تماس بگیرید (از طریق تلفن یا ارسال پیام از طریق صفحه تماس با ما)

شماره تماس : 08334278834


اگر کالای که خریداری کرده‌‏ام، ایراد فنی یا آسیب دیدگی داشت، چه اقدامی باید انجام دهم؟

پاسخ:

 با خدمات پس از فروش تماس بگیرید (از طریق تلفن یا ارسال پیام از طریق صفحه تماس با ما)

شماره تلفن : 08334278834


آیا سبد فروش همیشه محدود به همین محصولات خواهد بود؟

پاسخ:

 خیر ،  فروشگاه پستی  هموراه در حال تکمیل کالاهای خود در عرصه های مختلف است و سعی بر آن دارد که یک فروشگاه جامع در سطح کشور باشد . برنامه فروشگاه پستی این است که  دهم ، بیستم و سی ام هرماه محصولات جدیدی را عرضه کند تا هموطنان عزیز بتوانند با فراغ بال و قدرت انتخاب بالاتری اقدام به سفارش محصول خود کنند .


در صورت خرید کالا طی چه مدت زمانی بدست شما می رسد؟

پاسخ:

خرید  از فروشگاه پستی  به صورت پستی ارسال می شود مدت زمان تحویل بستگی به مسافت آن شهر از کرمانشاه دارد، که در دورترین نقاط هم کمتر از یک هفته میباشد در کل میتوان با توجه به مسافت از 3 روز تا یک هفته برای تحویل کالا در نظر داشت .


آیا در هنگام خرید باید کل وجه را پرداخت نماید؟

پاسخ:

 به هنگام سفارش محصول مشتری هزینه ی حمل را تا مقصد تقبل و واریز می کند و هزینه ی محصول را زمانی که از پیک کاملا سالم تحویل گرفت را پرداخت می کند.


آیا بعد از خرید کالا می توانید تصمیم خود را تغییر دهید ؟

پاسخ:

تا زمانی که کالا برای شما راسال نشده یعنی تحویل پست با تحویل پیک داده نشده است شما می توانید تصمیم خود را مبنی بر عوض کردن کالا با کالایی دیگر با منصرف شدن از خرید ،تغییر دهید ،توجه نمایید پس از ارسال هر گونه تصمیمی که منجر به هزینه شود به عهده مشتری خواهد بود.


نحوه پرداخت فاکتور سفارشات به چه شکل است ؟

پاسخ:

در شهر کرمانشاه پرداخت در محل وجود دارد . اما برای سایر نقاط کشور پرداخت آنلاین و همچنین واریز از طریق کلیه کارت های شبکه شتاب است :

شماره کارت: 6273811029197669

بانک انصار به نام آقای علی حسن پیراینده